Imse vimse snigel...

Har äntligen fått Lilla Ekot att somna!
Ska dock väcka henne snart igen och ge oss ut på promenad så vi får lite frisk luft.
Har även dokumenterat alla framsteg idag så ska allt syster se att hon inte behöver oroa sig =)
Men jag antar att jag kommer bli lika nervös och orolig själv då den dagen kommer och då kommer alla
systrar skratta och reta mig för allt jag nånsin sagt om deras barn och barnuppfostran.
Jag oroar mig.
Jag har varit alltför retsam och lärt mina syskonbarn mycket hyss.. Men det är ju min roll som minsta systern i familjen!

När jag skulle lägga Lilla Ekot förut så sjöng jag samma tre låtar om och om igen efter att ha läst 4 böcker..
Jag var rädd ett tag att jag höll på att lägga mig och inte henne och det hade ju varit snyggt.
Märkte hur illa det var när jag halvviskade fram imse vimse snigel klättrar över ån...  tills sist hörde jag henne
snarka och pustade ut
10 minuter till och jag hade snarkat istället

Försökt att ringa älskling men inte fått nått svar.. nåväl
Jag får tag i honom ikväll annars hoppas jag, har lite abstinens efter honom. Saknar goa kramar och pussar!
Vill ha mys.

Nåja. Jag kommer ju hem imorn.
Dags att packa mellanmål nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0