Lille jag

Min andra dag som The Nanny och det har gått perfa!
Förutom att allt blivit lite fördröjt då
1. Bussen från stan stannade inte så vi fick vänta in en ny
2. Maten blev för varm i micron så efter mycket blås,blås så gick det att äta
3. När jag skulle lägga började nån granne borra eller banka eller göra något som hördes mycket ner till
Lilla ekots rum. Efter många "vad är det?" varvade hon ner och somnade, 13:17.

Hon ska sova ca 12:00-12:30 , 12:30 - 13:00.
Cirka.

Just nu vill jag bara till Årjäng faktiskt. Det har varit ett äventyr att vara barnvakt..
Fast jag har varit det förr, men aldrig åt Lilla Ekot så länge =)
Men jag vill hälsa på min syster och hennes familj. Busa med MoM.

Sen vill jag hem,hem. Till min käresta. Vi ska äta ihop ikväll.. jag ringde och bad honom bli hungrig till ca 20 snåret då jag borde vara hemma.
Nu ska jag läsa lite medans jag har tid.

Kommentarer
Postat av: Majk

heter barnet lilla Ekot? eller kallar du henne bara det ?? eller ... är jag helt lost?



hoppas du och din man fick det mysigt nu ikväll!



kram

2009-01-05 @ 22:15:36
URL: http://mmajk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0