Maj,maj

Så låter det hela tiden i mitt huvud just nu. Lilla ekot, min systerdotter, har blivit helt betagen i Mamma Mia.
Och då i my,my delen.

I övrigt så har dagen rullat på ganska bra.
Jag är så glad över mina klasskamrater. Dom är så snälla och omtänksamma.
Tack!
Vi känner också alla samma sak, att det är tungt just nu. Och mycket hårt att ta tag i det som ska göras nu sista två dagarna.

Det är också tungt iom alla dödsfall som varit under hösten.
Älsklings farfar
Älsklings hund
Sen nu min vår granne hemma på gården. Han gick bort nu i helgen... Han fick en hjärnblödning så allvarlig att familjen beslutade att stänga av alla livsuppehållande apparater.

Det känns som det aldrig tar slut och det är så jobbigt att hålla uppe energin.
Och det känns som att jag inte heller sörjt tillräckligt.

Nu ska jag ta och gosa med Lilla ekot innan hon ska somna.

Kommentarer
Postat av: Elina

Men usch då, gumman! Vi har ju inte alls uppdaterat varandra under hösten... Förstår känslan av hund som går bort och farföräldrar likaså. Sörj på och låt det ta den tid det tar! Släpp fram det när det kommer. Våga släppa fram det. Du är stark och det finns ingen annan du kan jämföra dig med på ett rättvist sätt, eftersom det endast är du som är du och känner som du gör.



Ta hand om dig och ha en skön jul!

KRAM!

/E.

2008-12-18 @ 01:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0