Spotify

I just LOVE it!!
Vi har fått Spotify gratis till 9 Januari... Förstod inte varför Älskling var så lyrisk igår när han ringde, men NU förstår jag. Allt jag vill ha (nästintill) bara några klick bort... Så fort, så enkelt.
Sitter och lyssnar på musik jag inte kunnat hitta på egen hand och myser! HIhihi!

Annars så kan vi bara fortsätta på det positiva spåret. Jag har fått  siffror och det var bara såååå bra. (syster förstår)
Sen så har jag lov äntligen.. och jag känner redan att batterierna är fulla och energin bara flödar!
Fast jag var något trött och irriterad när Lilla ekot kom till mig imorse, hon var först jättego och kröp ner brevid mig och gav mig en kram och skulle mysa. Men sen hittade hon kontakten till nattdukslampan (som för övrigt är en hemsk 60W! Det lyser MASSOR)
Hon tände "titta!Det är jyyst"
Hon släkte "nu ä de kväll, gonatt!
Hon tände "Titta sala, det är jyyst, det är jyst sala.Titta!"
Hon släkte "gonatt sala, gonatt sala!"

Hon var jättego och klappade mig på kinden varje gång hon sa gonatt, men sen gav hon attans i mina protester med armarna över ögonen då hon tände, jag var ju tvungen att se att hon var duktig och kunde tände och se att det var ljust.
Så här höll vi på tills jag gav upp och gick upp.

Sen har vi ju den underbara nyheten att syster 2 ska komma hem över jul!! Massor av syskonbarn på samma ställe! Det är kärlek och jul för Sara! Jag får se när dom öppnar sina paket och mysa och leka med dom!
Det enda jag önskar för att allt ska vara komplett är syster 3, men man kan inte få allt.
För mig är vi alla en hel familj då. Att mina systrar har olika föräldrar är något jag inte känner av. Vi är alla helsyskon för mig. Jag hoppas dom också känner så. För jag älskar dom alla! Jag vet inte hur jag skulle orka utan att få ringa och klaga, be om råd och bara få prata med dom ibland!
Ni är bäst!

Igår var jag även och fick hjälp av min handledare till att komma på något att skriva min essä om. Eller, jag kom på det själv, men jag skulle inte lyckats om inte hon lockat det ur mig. Jag känner mig redo för att köra igång nu!

Lycka är även att jag har massa tid!Äntligen!Nu vill jag bara ha en bil så jag kan åka och hälsa på alla mina vänner nu!
Ida,Stina!Susan!Sen vill jag åka till LG,säga God Jul och hälsa på. Träffa katterna,se korten från Eldkonst och allt han byggt.
Jag vill också åka och hälsa på Bernt, Pilos uppfödare. Han har blivit en slags morfar för mig, min egen morfar gick bort i cancer då jag var två. Men Bernt är så som jag tror morfar skulle ha varit. Morfar födde själv upp nordsvenskar och älskade hästar. När han inte kunde köra i skogen var han bara miserabel och grinig enligt mormor. Bernt har heller aldrig kunnat släppa Pilo, han åker och tittar till honom och Pilo känner fortfarande igen honom. Han brukar klaga över att han är för rund och det vet jag morfar även skulle legat på mig om. Sen har han alltid saker att påminna mig om när jag kör.Att tänka på det och det.
Vilket påminner mig om att ringa Bo i Lia och be han se till nya selen jag har!


Just nu ser världen bara ljus ut... Jag är fortfarande inte van att se den så... Därför blir jag rädd och naiv och slänger mig in i det än en gång och vill bara ha mer! Jag måste njuta fullt ut dom gånger jag den är så vacker för mig, för mig är det så skört och jag måste njuta allt jag kan innan det försvinner.

Det var dagens uppdatering från en glad Sara!

Kommentarer
Postat av: Elina

Kul att du är glad!!:-) Ledigt låter härligt! Skulle jag också behöva mer av. Du får komma och hälsa på mig också;-)



Kram kram och go jul:-)

/E.

2008-12-21 @ 23:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0