Summa summarum!

Gahhh!!

Bara för att jag vill vara smart och göra en grej försvann heeeeeela inlägget jag skrivit.
Förbannat också!

I korthet.

Massa lång predikningar om hur fruktansvärt mycket jag älskar min man. Du är underbar och jag är så stolt över dig, vi kommer ta oss igenom den här hösten och du kommer ta dig igenom skolan!

Även många fina, vackra saker om mina vänninor! Saknar er, älskar er, ni är underbara!

Sen en del om att skolan är status quo och jag längtar efter lovet som fisken utanför vattenskålen längtar efter havet.

Efter det kom en länk till alla kvinnor:

http://www.amandasintima.se/shop/default.asp

Sen skrev jag en hela radda om hur fantastisk den här lilla saken är.
Billig, miljövänlig,sparar massa plats i badrummet och väskan,enkel,bekävmare än allt annat och så smart!
Köp en!

Nå.. det var väll det. Fast tidigare var det ca 1 1/2 sida långt. Nåväl. ni slapp bli uttråkade.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag saknar dig också!! Vart har du tagit vägen, min vän?



Kramar i massor!

/E.

2008-12-10 @ 01:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0