ÄCKEL!

Jag har blivit sexuellt antastad via telefon!!

Sitter och skakar och ryser fortfarande och äcklets röst vill inte försvinna ur öronen!

Såhär är det, jag har lagt upp en annons på blocket där jag säljer gamla kläder, men även kläder jag inte kan ha som jag knappt använt.
Men iaf... två korsetter.
Så får nån halvtimme sen ringer det på mobilen från dolt nummer. Redan där går varningsklockorna, men min syster har ibland det från jobbet och så. Även några vänner har det.
En mansröst frågar sedan om det är jag som har annons på blocket. Visst.
Sedan frågar han om korsetterna om storlek och så. Inga problem med det, nån som vill köpa till sin fru/flickvän till jul. Men sedan spårar det ur.
Han börjar fråga hur den sitter över brösten, om man behöver BH under och om den är axelbandslös. Vidare om hur det sitter... (massor om hur den känns.)
Sen frågar han varför jag säljer och jag förklarar att det är för att den inte passar längre pga av viktuppgång. Då börjar han fråga om brösten också växte,sedan om jag hellre ville ha mina små bröst och hur det kändes. Om dom hade blivit tyngre och om det kändes av. Jag började nu vilja lägga på och sa att jag var upptagen. Han började ursäkta och fråga om jag tyckte frågorna var underliga, men fortsatte fråga ut om mina bröst och om urringningen var djup på korsetten.
Jag avbröt till sist och sa att jag var tvungen att lägga på... efter mycket om och men gick det..

Jag bröt ihop sedan i älsklings knä

Jag ryser fortfarande

Varför jag inte bad honom dra åt helvete vet jag inte.. jag är så feg.
Sen försökte jag intala mig att han behövde veta allt för att räkna ut om det skulle passa hans fru/flickvän.
Sa att han kunde ringa imorn vid 3-4... Hoppas,hoppas,hoppas Henrik är hemma, eller Annika då. Så får dom svara.

Jag får så många dåliga minnen till liv av det här
Saker jag trodde jag begravt inom mig
Händelser jag vill glömma
Hoppas jag får nån sömn inatt

... Vill bara till Älskling och gråta mer




Kommentarer
Postat av: Elina

USCH!!! Stå på dig gumman!!!



Varma kramar!

/E.

2008-12-10 @ 01:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0