Wii ?!

Nu har det börjat. Jag tänker numera tänka igenom ordentligt vad jag stoppar i mig och hur mycket jag rör mig.. Förr har det varit så mycket lättare. Iom att jag bodde hemma så rörde jag mig så mycket mer tack vare hästarna. Fast man inte tänker på det. Bära vatten,bära hö,mocka,rida,longera osv osv Sen så åt jag ju inte nått förr... mycket lite iaf. Jag rökte och drack cola. Det var frukost,middag lunch. Jag har nog aldrig haft riktigt koll.. Det var ett tag där då jag var 18.. Då jag slutade röka och började äta eftersom älskling lagade så god mat och vi hade just flyttat ihop. Då gick jag på gymmet 2-3 ggr i veckan och var riktigt fit. Sen började tiden på Statoil och efter det då jag sen flyttade till Arvika och jobbade på Statoil där så havererade det. Fan också. Önskar jag hade den där kroppen och snarare... hur min kropp kändes då... Då jag var 18. Jag saknar det. 50 var kanske för lite... men 60.. 60 hade varit fint igen. Tänk om den där sketna brädan kan pusha mig till det Till att ligga där och ge mig dåligt samvete så jag rör på mig mer.. Hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0