Fröken!!

Ja, nu var man fröken igen. Eller stora Sara som vissa säger då det finns ett barn med samma namn på avd.
Det är kul än så länge och härligt att träffa barnen igen! Fast igår vet jag inte vad det tog åt dom, kanske var det bara det att de knappt fick vara ute då det blåste halv orkan utanför, för de sprang och förde en ljudvolym som kunde ha spräck rutorna.
Jag var helt slut då jag kom hem till mor och far. Är något piggare än så länge idag, men ser inte fram emot att behöva köra in spånet till hästarna då jag kommer hem.

De samlingar och aktiviteter jag fört än så länge har gått bra (Peppar peppar) men jag har inte spelat gitarr än. Fast det var sagt tidigare idag att vi skulle testa idag. Jag får se om det blir nått. Det vore så kul att pröva.
Annars så saknar jag faktiskt klassen.
Kanske jag har varit här för länge så jag blivit "hemmablind"?

Nåväl, kramar från en trött fröken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0