Hmm..

Okej då.

Han gjorde sina urgoda pannkakor till mig och har flörtat som bara den.. så jag är inte grinig längre.
Jag tycker bara det är så jobbigt när bara jag ser saker som borde bli gjorda. Sen borde jag bli bättre på att ta tag i konflikter när jag känner dom komma. Å andra sidan går det över efter ett tag ialla fall.

Jag vill inte vara nån som bara träter hela tiden. Istället gör jag något åt det jag är sur över. Han kommer alltid på senare varför jag varit grinig och ber om ursäkt.

Nu tänker jag dra honom ifrån datorn innan jag åker till mor och far och djuren ikväll.
Känner verkligen inte för att köra i mörkret och regnet, men jag måste dit.

Krams

Kommentarer
Postat av: Elina

Att ta itu med konflikter på en gång tror jag är jätteviktigt i ett förhållande!! Och att inte bli den som drar hela lasset själv. Som sagt, stå på dig, så ska du se att det ger gensvar. Ibland behöver man ha skinn på näsan här i livet.



Kramar från en annan del i Värmland!

/E.

2008-12-10 @ 01:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0