Förkyld/allergisk

Så slut i huvudet att jag inte orkar tänka...
därför gör jag det här istället idag

REGLER:
Kopiera detta till din blogg- utmana 3 personer.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn.
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger,
Lycka till!

Vad heter du?
  -Sara
Ett ord på 4 bokstäver?  -Sjuk
Flicknamn?  -Savanna
Pojknamn? - Simon
Yrke?  -Säljare
Färg?  -Svart
Klädesplagg? -Strumpa
Mat?  -Soppa
Sak i badrummet?  -Shampoo
Plats/Stad? -Stallet
En orsak att vara sen?  -Sömnsvårigheter
Något man skriker? -SLUTA!
Film? -Sweeny Todd
Något man dricker? -Sprit
Sångare/band? -Silentium (Finskt band)
Djur? -Sjölejon
Gatunamn? -SakridalsV
Bilmärke? -SAAB
Sång? -Smile (Lili Alen)
Aktivitet med många deltagare? -Stafett

Usch va seg jag är, ont i hela kroppen... ont i tandköttet! Men jag ska träffa mina gosisar imorn! Älskade Pilo och Pia, fan vad jag saknar er.
Svärfar hämtade mig halv 9 idag och så åkte jag hem till dom för att byta däck på en av deras bilar, fått låna den nu för att kunna ta mig till gården. Ska lasta in spån imorn, tyvärr måste jag åka hem senare på dan då jag har tvätttid imorgon... Nästa helg ska jag vara på gården så länge jag bara kan! Älskling ska ändå ner till Göteborg för att se på nån fighting gala... Hur man kan kalla det för "gala" är beyond me men men.

Haft en jättetrevlig tid med Lilla Ekot också! Lämnat och hämtat och busat i Mariebergsskogen! Allt går så bra, världens goaste unge! Hennes nya grej är att göra nått konstigt och frysa i den positionen och säga "Va gör jaaaag?". Hon böjde sig och satte båda händerna på en sten och sa "Va gör jaaag, va gör jaaag?" Så jag svarade att hon badade i badkaret. Hon log så superpilimariskt mot mig och svarade "jaa, jag plaskar å skuttar å leker med båten!" Så go! Bustjejen.
Sen älskar hon kurragömma nu. Fast jag ska gömma mig med henne, och då går vi någonstans och står där ett litet tag sen är det dags att gå till nästa ställe och vänta där.

Nej...dags för te,huvudvärkstabletter,näsdukar osv osv osv... Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0