Lov!

Äntligen!
Jag är så stolt över min grupp, vi har kämpat och allt har gått som smort. Underbara dagar på Solsaras VFU plats.
Många goa kramar med, man smälter inombords! Dock har de lyckats orsaka snorkanon i näsan på mig, men vad gör man?

Har även ringt min VFUplats. Dom måste tyckt att jag lät mycket ung.
- Hej, mitt namn är Sara och jag kommer snart att komma till er på praktik...
- Jaha.. vänta lite nu. ropar till de bakom "ska vi ha prao här?!"
Från bakrunden "Ja, en praktikant från universietet.  - Jaaahaa"
- Jo, det visste vi. Du är välkommen.
- Tack så mycket, men jag undrar om jag skulle kunna komma förbi  innan och hälsa på?
- Ja. det ska väll gå bra, men inte (räknar upp massa dagar) så tisdag morgon är nog det som går.
- Tack, då kommer jag då.

Jag hoppas jag kommer bli tagen på allvar, men det blir nog bättre bara dom får se mig och så, men jag är nervös.
Saknar min förra VFUplats och de som arbetar där. Där visste jag vart allt var och allt jag fick göra, vilket var allt. Ville jag prova på så var det fritt fram och de stöttade mig alltid.

Snart ska jag hämta tre sadlar. En i Charlottenberg. en som jag ska möta vid torget och en från Årjäng. Sen har jag köpt ett träns, och lagt bud på nya tyglar på Tradera. Här ska det uppdateras.
Eftersom jag ska träffa min ridlärare känns det som bästa tillfället att prova + att jag har ett ridhus att provrida i!

Det ska bli så skönt med lektion igen. Längtat hela veckan. Hade ju hoppats på tornepelsträning idag, men LG ringde och sa att de hade årsmöte. Varför? Jag skulle ju vara där?! Ska fråga ifall jag kan få löshoppa Pilo istället. Chanserna är väll små, men det hade varit så kul att få testa!
Det ska bli skönt att få lektion i en ordentligt sadel iaf. Ska få rida i Bobbys.

Mmmm... nu ser jag fram emot massa lediga dagar där jag kan få ta dan som den kommer... Underbart!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0