Bom sicka bom

Gud vad jag saknar mina hästar!
Men jag ska åka dit imorgon och gosa... förhoppningsvis är Pia så lugn att jag kan ta Pilo på en tur.
Jag har inte vågat för att jag vill inte stressa upp henne så hon sliter på knäet, men jag kan inte sluta rida Pilo heller.
Mamma och pappa har sagt att hon har rört sig fint, hon travar och busar inte lika mycket i hagen längre, men hon rör
sig och tvekar inte att gå på några ställen och det är positivt. Hon får gå lös in och ut ur boxen så hon få bestämma tempo
och väg själv.

Nu banne mig har skolan börjat!
Våran kursledare brinner som en majbrasa för ämnet och det är enbart positivt, men det blir lite lätt korvstoppning och
av två dagar gådda har jag haft migrän nu två gånger. Det var värst i tisdags, men hej och hå det här ska gå.
Jag letar böcker med blåslampa och det är INTE lätt... några har jag fått tag i och underbara Solsara lånade mig en jag ska läsa i helgen.
Jag har just köpt en på Lycknis, det råkade slinka med 3 Robin Hobb pockets *oooops* när jag beställde.
Men jag har ju just läst klart Soldiers son trilogin och behöver nått nytt att sätta tänderna i.

Well. Det var nog allt för nu, ska sätta mig och gå igenom Ett litet barns dagbok nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0