Pest och kolera

Det är för mycket just nu, jag orkar inte

Pilo är dålig i vänster benet...
Pilo är inte bra
Pilo har ont

Min älskade häst har ont och det är min värsta fasa!
Jag återkommer... orkar inte dra allt nu. Min optimistiska känsla börjar bara svalna av och jag
har en klump i magen av att jag inte kommer vilja höra svaren av vetrinären.
Förhoppningsvis är det bara jag som tar ut allt i förväg igen...

Till det så har även min systerdotter problem och mina föräldrar har det tufft.
Mer än så kan jag inte säga fast jag skulle vilja. För det är bara skit alltihop!
Sen ligger som alltid lilla F i närheten och mitt hjärta blöder lite till.

Min motivation till skolan är låg just nu, fast jag vill, så jag försöker
Många <3 till min studiegrupp!
VFUn var så kul och jag tror jag har grepp om uppgiften vi har, det är producerandet av text som är jobbig

Tack och lov så har jag energiresurser att vara hos.
Jag bakade med Lilla Ekot idag och fick så mycket gos och kärlek!
Underbara syskonbarn och Guddotter, jag älskar dig!
Sen ska jag till hästarna och katterna imorgon och det gör att allt känns lite bättre
Allt brukar alltid bli extra tungt när jag varit i lägenheten för mycket och inte fått någon ro med mina djur

Allt känns nog bättre imorn


Kommentarer
Postat av: Jean

Hej sara!

Satt och kollade gamla inlägg och såg din kommentar, hade helt missat din blogg ^_^



Kämpa på och hoppas Pilo mår bättre sen du skrev, och att ni får en fortsatt bra julmånad!



//Drakkis(jeanette dårå ^_^) hoho

2009-12-15 @ 04:39:28
URL: http://art-of-jean.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0