Upp och ner

Upp

Min uppsatts blev godkänd!
Jag har världens bästa make
Min familj är den bästa, saknar mina syskonbarn så, dom är ju så underbara och jag älskar dom så allihop!
Jag är snart klar med alla julklappar för i år... pust
Snart är det lov, snart ska jag enbart mysa,gosa och vara med alla jag älskar! Kanske jag ska ta ner en bäddsäng till stallet och ta igen förlorat gos?

Ner

Trotts att jag avgudar den vetrinär jag har,hon är så pedagogisk och verkligen bryr sig om varje djur, så har jag
en miljard rakbladsfjärliasr i magen inför fredag!
Bara vill inte höra vad som fattas Pilo, samtidigt som jag måste veta sanningen. Ser bara mardrömsscenariot framför mig! Att han måste bli triangelmärkt, att han har någon åkomma som aldrig kommer att bli bra, att vi måste åka till Karlstad och röntga, att han kommer ha ständigt smärta... allt bara snurrar i huvudet!

Sen så avskyr jag en viss kommunledning i Värmland. Ni är bara egoistiska jävla svin utan någon som helst förståelse för individer och orsak och verkan. Hur ni kan sitta på era poster utan någon som helst respekt för människor, det är för mig helt otänkbart! Ni har ställt till med så fruktansvärt mycket skada att jag skulle vilja spruta ättika i ögonen på er, eller något annat som skulle kunna göra ont (och jag är inte stolt över dom tankarna) men ni har gjort så stor skada på mig och andra! FY!

Sen tänder jag ljus, jag ber och bönar, och jag skickar tusen tankar om dagen till Solsara och F. Jag delar ditt hat för cancer så otroligt. Så många släktingar för mig har försvunnit och varit sjuka. Det är så hemskt.
Men du är en naturkraft min vän!



Så. Det var väll det som var i tankarna idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0