Jag vill ha meducin,meducin,meducin med detsamma...

Näsan rinner, i halsen har jag en ständig klump, kroppen värker... tom i tänderna gör det ont och det knastrar i öronen
Har knappt kunnat sova inatt igen.
Som om det inte var nog med att gå runt och vara enormt förkyld bombade mina lärare mig med nya uppgifter så det känns ju så jävla kul just nu! NOT!
Har tyckt att det kännt förjävligt med dom uppgifter vi har redan, nu är det alltså mer ändå

Vet inte i vilken ände jag ska börja
Det ärså mycket som ska göras och jag är så ledsen över att älskling inte verkar höra vad jag säger, samtidigt som han blir irriterad om jag upprepar och frågar om han hörde vad jag sa
När jag sist senade sa han att han skulle ta de övriga rummen, jag lämnade därför skurhinken och så framme så han kunde sätta igång, detta var nog två veckor sedan
Han sa för några dagar sedan att jag ska städa, jag lovar, jag börjar undra om han menade inom de sista 10 åren
Idag ska jag städa igen, får se om det händer något då
Det känns som han behöver mig för att sätta igång jämnt!Det är så jobbigt för jag orkar inte vara på topp hela tiden och börja allt jämnt
Älskling har så vitt jag kan minnas aldrig börjat städa ordentligt spontant utan att jag satt igång allt.
Känner mig så sliten. . .

Suck... trött,sjuk och gnällig. Varför?

Kommentarer
Postat av: E.

Det här med att delegera ut uppgifter gällande städning och driva framåt känner jag igen mig i, men här hemma börjar det nu bli förändring! Efter åskilliga gräl och samtal... ... ... Relationer är inte lätt alla gånger... Du får komma hit snart!:-)



Kram!

/E.

2009-02-26 @ 23:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0