Låt helgen komma nu...

Jag längtar mig till döds efter helgen!
Jag vill ut och rida och träna NU! Det är så mycket pirr i mig efter att se hur det kommer gå, om det kommer gå bättre nu när Ulrika och Solveig kollat tänder och rygg. Dessutom kommer jag få låna en väns pleasuresadel och se hur det går.
Jag har haft den tidigare,men jag kan inte komma ihåg hur den låg.
Det ska också bli kul att rida i ridhus igen!

Två arbeten inlämnade. Inte nöjd med nått av dom. Men men
Jag vill bara bli av med skiten och hamna i rätt spår igen. Vad jag kan se nu så har jag fyra-fem arbeten att koncentrera mig på just nu.

En musikstund
Ett rörelsepass, varav jag ska knåpa ihop musik till
Tre arbeten i drama, två i grupp och ett som är en induviduell reflektion
Ett dansarbete..
En dansskiva att knåpa ihop

Okej. Jag menade sex arbeten och två skivor...

SUCK

Kommentarer
Postat av: E.

Roliga arbeten det låter som!!



/E.

2009-02-26 @ 23:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0