Måste:

  • sova!
  • läsa kurslitteratur
  • fixa massa temaarbeten, dans,musik,drama och gud vet vad!
  • städa lägenheten (golven...!)
  • hitta pengar... typ råna en bank eller nått... vart försvinner dom?!
  • sova... hade jag redan sagt det? jaha, nåväl, tåls att säga
  • röra på mig mer.. pratade med Älskings överenergiska syster igår. Hon gymmar varje dag. JA!Varje dag! Hon ...
  • .... har dykcert, kan konsten att åka snowboard, spelar ishockey + fotboll, springer typ Göteborgsvarvet och sånna saker varje år, är utbildad gyminstruktör, yogar och massa andra sånna där hurtibullssaker. Hon är dessutom vegan och lagar allt själv. Eget bröd och egen sylt och sådär.. Bara. Wow! Finns det sånna människor? Varför kan inte jag?
  • bara.... göra saker. Jag vet inte vad, men det smyger på sig en känsla hela tiden av att det är 1000 saker som jag inte har gjort och som jag måste göra.
 Så. Så ligger det till... Sort of.

Depprimerande saken är :

Jag har gått upp 1,6 kilo på två dagar. Hur? Ja snälla berätta. Jag äter som mest 4 smågodisar på skolan när jag blir super sugen. Med smågodis räknas små chokladbitar i papper, Fazer mint eller Geisha.
Annars så har jag rört mig, Inte ätit mer godis än så, druckit bara vatten (som vanligt). För igår lekte jag massa med Lilla Ekot och kuta och tjoa. Sen går jag numera omvägar för att komma till lägenheten från tåget. Uppför hela jäkla Arvika.
"Staden byggd i uppförsbacke" Jag har ätit massa frukt och idag åt jag ordentligt lunch.
Så hur går jag upp i vikt? I förrgår körde jag yoga en timme, igår busade jag med Lilla Ekot i snön och så går jag ju överallt. Idag gick jag lång omväg hem från tåget i superuppförsbacke för att ta i.

Älskling är så go och säger att jag är duktig och att han förstår att det måste vara frustrerande... Tack!

Nåja... Vi får väll se.
God natt

Kommentarer
Postat av: L-G

Man brukar faktiskt oftast gå upp innan man går ner, för fet förvandlas till muskler =D. så oroa dig inte.. och man pendlar oftast 2 kilo upp och ner under en dag har jag hört.. så fortsätt bara ska du se det fixar sig =D. keep up the good work!

2009-02-19 @ 14:14:29
Postat av: E.

Ja, hejja på!! Det är vardagsmotionen som är det viktiga! Man behöver inte träna varje dag på gym för att få resultat. Du rider, du är ute mycket och rör på dig på så vis. Det är rörelsen som är det viktiga. All träning som blir av, är bra träning.



Sedan, om du vill ha hjälpmedel i samband med god kost och motion, är du välkommen till Life:-) Vi har en hel del sådana produkter.



Kram på dig och hejja igen!

/E.

2009-02-26 @ 23:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0