Phew

Jag är godkänd i de två första kurserna!
Det är så mycket om och men i min klass just nu att jag vet varken upp eller ner, men det känns oerhört skönt att veta att jag är godkänd! Då är det bara att se framåt och ta nya tag. Hej å hå!

Känner mig mycket energisk just nu och ska ta och dra fram min dammiga yogamatta och köra tills älskling kommer hem. Fastän jag led av magkattar en sväng på skola förut. Det var konstigt... brukar inte ha katarr så kort stund, det brukar vara en halv dag innan det ger sig. Men jag tänker inte klaga på att slippa smärta. Misstänker att det är dansuppsattsen och Pilo som är orsaken dock. Ovetskap är ett otyg!

Har inte riktigt greppat musiklektionerna än, men det kommer kanske?
Just nu längtar jag mest efter nästa rörelsepass!
Men det ska bli skönt med en lugn bildlektion imorn, jag diggar Barbro. Hon gav mig så fin kritik på min VFUuppgift!
Happy!Hon är en genuint god person, hon vill bara allt och alla väl, även om det blir knasigt ibland.

Nej! Yogamatta fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0