Rule!

Jag och Sara rule!
Fett massa också, ye mannen, det gör vi! Hihihihi

Jag är så fnittrig jag bara kan bli idag
Dom säger ju att man ska räkna sina välsingnelser och ja, jag har så många!
Min underbara make! Mina underbara vänner, utanför och innanför skolväggarna!Mina fantastiska djur!
Sen all lycka jag har i livet, vart kommer den ifrån? Det bara bubblar ut ifrån hjärtat...
Helt plötsligt så är världen i harmoni, det är bara att njuta för stunden =D

Ikväll har jag varit på spa med min äldsta väninna, hennes behandlikng tror jag var mysigare än min.
Om jag säger att jag hellre tatuerar hela ryggen i löpande session än går in dit för 80 min ansiktsbehandling igen förstår ni då? Men innan var det helt OK. Vi tränade, bubblade och ångade. Sen åt vi urgod frukt och tog igen förlorad tid med varandra. Så glad jag har henne.

Imorgon ska jag till gården, pappa hämtar mig på skolan sen åker vi hem. Sen har jag några få dagar att spendera där med gose djuren. Sedan till A igen, sen skola, sen... bada bada dam! Östergötland.
Det värsta är att vi (såklart) har massa skolarbeten att göra. Men jag hoppas,hoppas,hoppas på att få kunna åka dit några dagar och vara med syskonen och deras barn.

Well. dags att sova. Hhihihih.... just nu snurrar jorden rätt för en gångs skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0