Runda fina talet åtta...

Regler:

1. Publicera reglerna på din blogg.

2. Svara på de sex 8-sakerna.
 
3. Meddela de utmanade på deras bloggar. 

8 favoritprogram: 
CSI (Las vegas!), Morden i Midsommer, Simpsons, Top Model, ASPCA (djurpoliser i animal planet, Desperete Housewifes, Vänner, Scrubs Det var svårt ju! Finns säkert saker jag tycker bättre om men inte kommer på nu


8 saker jag gjorde igår:
1. Hjälpte mamma och pappa att bära in nytt golv. 2. Mockade 3. Red. 4 Bar in ved till mamma och mormor 5. Läste en bok, när jag borde ha läst Musikboken! 6. Åt. 7. Körde bil hem 8. Såg på Oceans twelve. Typ så.

8 saker jag ser fram emot: 
Att bli klar med alla skolarbeten, clinicen den 28'e, att träffa Lilla Ekot igen, att äldsta systerdottern snart kommer på besök, att jag och Susan snart ska på spa!, att det ska bli sommar, min systers bröllop!

8 favoritrestauranger: 
Eh? 8? Sunday café, Olssons brygga, Alfies, Andrum, Waynes (chailatte!) sen vet jag inte

8 saker på min önskelista: 
Nytt träns till Pilo, ny hästkärra, mer pengar (!), nya kläder, Monty Roberts eller Neil Gaiman böcker, gå ner 10 kg, träffa mina tjejer igen!, åha ner och hälsa på mina syskonbarn, Amy Macdonalds skiva, festivalbiljett, 1000 mysdagar där det bara är Älskling och jag!
Det var mer än åtta, men det är väll alltid bra med drömmar?

Jag utmanar Sara och Mmajk och Elina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0