Nej, bara nej

Begravning idag... det var jobbigt. Jag ville mest fram till Malin och ge henne stora kramar och säga de rätta orden Men vi kunde inte stanna tillräckligt länge för att jag skulle hinna träffa henne. Det var ca 200 personer. Helt fullsatt kyrka Sagt adjö nu, men det känns konstigt ändå. Mamma ringde förut Pia är halt När jag och älskling var där förut gick hon som vanligt och tjaffsade som vanligt med Pilo om vilken hö-hög som var bäst och så vidare. Som dom alltid gör Men nu sa mamma att när dom tog in de för kvällen verkade hon inte vilja stödja helt på ena frambenet Det är frambenen som är hennes värsta skador Benen i hennes knän har blivit skadade och lösa benfragment som legat löst växer sakta ihop. Alltså blir benen stela till sist om det vill sig illa. Veterinären sa att det kan aldrig bli bra, bara värre Älskade, underbara Madame. Jag önskar så att jag kunde ta bort hennes smärta! Jag vill inte att hon ska lämna mig, men samtidigt vet jag att dagen enbart kommer närmre... Men det är inte mitt beslut att ta. Hon är endast min i hjärtat Inte på papper Varför lämnar alla mig i år?

Kommentarer
Postat av: Elina

Året har bara börjat. Alla har inte lämnat dig. Tänk på de som finns kvar! Din man och Pilo och vänner...



Hoppas innerligt att Pia blir återställd!! Min chef är hästmassör. Du får ringa henne:-) Kanske kan hjälpa något... Vet hur svårt det är när ens djur går bort. Älskade Misak fick jag veta i oktober hade dött... ... ...



Kramar!

/E.

2009-01-23 @ 00:13:28
Postat av: Majk

hoppas det bara är ngt tillfälligt och att pia repar sig snart, även om det är tungt får man intala sig att allt har en mening, men man kan aldrig se den när det är som mörkast, men man leds alltid mot ljuset:)

2009-01-23 @ 19:52:13
URL: http://mmajk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0