Royal assassin

Boken är så bra!
Tack Tess,Tack! Du e fan guld värd.

Det gick bra idag när vi spelade upp, jag hade konstigt nog mycket pirr i magen när vi började,men allt löste sig sen när vi kom upp "på scen" (vilket var en judomatta). Barnen tycker om våran teater, fast några blev lite rädda för trollen.
Men det känns så bra att allt arbete fick det resultat vi arbetat mot,
Inget gick fel. Förutom lite på en dans, men so what! Ingen utom vi visste hur dansen egentligen skulle se ut =)

Absolut gladast idag är jag över Älskling! Han ringde mig så stolt och sa att han kände sig bättre än vad han gjort på två månader! Han har rakat sig, tvättat håret och gått upp tidigt (för hans del räknat) och ringt universitetet och haft sig.
Det känns som tusen kilo lyfts från mig!
(Och han rakar sig och tvättar håret annars med, det var bara att idag var det speciellt... eller hur ska jag beskriva.. =P )

Lunchade med Karlstaborna idag (syster med familj) och pappa.
Han bjöd på lunchen, men Lilla Ekot, sötungen själv, charmade personalen så på resturangen att hon fick gratis mat! Dom kom även speciellt enbart för att fråga om hon tyckte det var gott. Gullungen!
Hon lade huvudet på sne så hon lutade sig mot min axel för att gosa. Jag följde med dom hem sen och lekte med henne medans pappa hade konferans, sen skjutsade han hem mig.
Så kul att träffa pappa igen.
Har inte varit på gården på ett tag nu. ABSTINENS!
Speciellt efter djuren och faktiskt över att sova i mitt gamla rum. Där hörs inte stadsbruset. Enbart tystnad och välbekanta ljud från mitt vatten element och vinden mot husknuten.
Det känns i hjärtat när jag tänke rpå det.

Men nej... skola imorgon med.
Måste sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0