Sabla typiskt!

Just imorgon är det första dagen på skolan och här sitter jag och väntar på nästa gång jag måste springa till toaletten och spy!

Förbannade jävla skit!!

Jag avskyr att ha magsjukan!Förra terminen gick magsjukan i klassen och jag tyckte då hur lyckligt lottad jag var som inte blev smittad. Jag brukar annars alltid få den...
Och ja, än en gång.

För att försöka se det postitivt så kanske jag går ner i vikt till den jävla Wii boarden.

Usch. Vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Önskar att dagen var slut och jag var frisk. Man märker först när man är sjuk hur underbart det känns att vara frisk.

Hoppas älskling inte blir smittad, men vi bor ju  ihop så chansen är väll liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0