Tillbaka till skolan

Det känns både bra och dåligt att vara tillbaka i skolan.
Men det dåliga hänvisas enbart till tidiga mornar ;)

Det är skönt att vara tillbaka i klassen och umgås med klasskamraterna, även att komma igång och få vara
kreativ både fysiskt och psykiskt.
Jag ser fram emot slutet av veckan då vi ska framföra vårt teaterprojekt för två förskolor!
Fast jag är lite nervös över essän än. Jag får se hur det går och som så många kloka har sagt så är det bara
första genomgången nu.. sen får jag det tillbaka med massa tips och sen är det ju slutgiltiga inlämningen.
Fast det känns tufft ändå.

Kunde inte haft en bättre start på terminen.

Men NU måste jag i säng!
Krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0