Kan inte världen sluta snurra!?

Det har varit så otroligt mycket senaste veckorna!
Praktiken, mormor, systers möhippa, sista skolarbetena och jag vet inte allt!
Men nu börjar saker och ting sakta lägga sig.. istället kommer allt "att göra" i lägenheten fram!

Sen har jag nog gjort något smått onödigt, men ibland måste man unna sig saker!
Jag har köpt ett träns till Pilo ifrån "Tess med snygg-hästarna" som jag brukar säga för att mamma ska förstå vem jag pratar om. Hon har så underbar utrustning till sina hästar! Jag skulle vilja ha alltihop, men jag har inte ekonomin att köpa eller tiden att göra.




Tess med sin häst Martinete med tränset på.
Jag kommer även få med brösta och tyglar i priset! Pilo kommer bli så vacker!

Älskling står i köket och lagar hemmagjord pizza. Älskar honom så!
Idag förtjänar jag att bli bortskämd för jag är förkyld men har ändå tvättat 5 maskiner tvätt och dammsugit+torkat 3 rum och dammtorkar lite skåp och liknande. Sen var jag duktig och gick en promenad på 30 min med Pip förut.
Jag är på G just nu trotts att jag kan somna stående.
Imorgon ska jag till hästarna! Inte träffat Pilo på så länge att jag är helt nervös för att träffa honom igen. Vi ska på clinic för Rolf Carlsson på lördag och jag kan inte sluta tänka på det!
Jag vill, men ändå inte. Jag vet att jag inte kan förvänta mig mycket eftersom han inte har blivit riden mycket på sista tiden, men samtidigt vill jag ta upp tråden där vi var sist.
Men det ska bara bli underbart att rykta och gosa!
Jag kommer inte rida på en gång utan först låta honom springa av sig och göra lite lekar.

Kommer med uppdatering senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0