Lycka och.... frustration

Min syster är nu gift och bröllopet var helt fantastiskt och underbart!
Jag är så glad över att få se syster yster så lycklig och och var helt bedårande i sin vita klänning!
All lycka till er!

Det var också så kul att få träffa alla underbara syskonbarn igen. Det är så mycket tid jag förlorar med dom pga av avstånd så det är skönt att få tillfällen att träffa allihop.
Och farmor och farfar! Jag fick sitta mittemot dom och brevid syster2 och det var så skönt att få tid med dom. Tack syster för den bordsplaceringen.
Jag var lite nervös för talet och men jag har väll ärvt något av pappa och även fått mycket med mig ifrån estetiskt lärande, för det var inte så farligt när jag väl skulle göra det. Det roliga var att se syster ysters förvånade min när det annoserades för tal och jag skulle hålla. Hihi!
Jag var iaf snällare än syster 2 och 3 som tog upp massa barndomsminnen. Haha.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det som nu är frustrerande och som ligger mycket tungt om hjärtat är att mormor har åkt in till akuten. Igen.
Så jag är på väg dit för att hinna säga hej innan jag åker till jobbet.

Jag vet inte hur jag känner mig just nu

Jag vill helst gå in i autopilot och vakna nästa sommar tror jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0