B&J

Har just gått från en bok till den andra... Just läst klart en underbar serie och tanken var att så fort jag hade läst klart boken idag skulle jag börja med dansarbetet...
Hm. nej! Istället, dum som jag är, har jag unvikit det som attan, vi åkte till svärföräldrarnas hus för vi har varit hus/fisk/kattvakt sen gjorde jag massa vegobiffar för att frysa in, sen värsta fredagsmiddagen åt mig och älskling, planerat in helgaktiviteter osv osv...
Allt utom att fixa dansuppgiften. Den ska visseligen vara inlämnad 16/4, men jag vill inte sitta kvällen innan och göra den.

Sen har jag hittat en ny kärlekshistoria
Sara + Ben&Jerrys = Sant
Men den slår inte HäägenDaaz. No no! Det är mitt livs hjärta..

Imorgon bär det av till gården efter tvätttiden, måste träna Pilo.. tänkt longera båda två imorn. Försöker hålla igång med Madame så hon också får känna sig behövd och jag behöver hållas igång med tanke på min nyfunna svaghet (B&J).
Sen rida igen på söndag och ta upp lite galoppfattningar, two step, back-up och så..
Vill ha clinic NU! Pratat med pappa så han ska filma oss nästa gång igen. Jippie!

Men nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite i nästa serie jag tagit upp.
Ska ge Twilight ett försök, vi får se hur det går...
Annie Rice är någon jag växt upp med och det här verkar mest vara en wannabe.. inte imponerad so far

Kommentarer
Postat av: E.

Ser Sex and the city framför mig och Carrie ätandes Ben&Jerrys ur en glassbunke. Min last är choklad:-) Men trots det och mindre träning har jag blivit mindre. Underlig kombination, men jobbet ger mycket vardagsmotion!



Kram på dig! Hoppas allt är väl!

/E.

2009-03-21 @ 13:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0