Damnit!

Jag har just gjort något dumt... Jag har köpt ett nytt träns till Pilo.



Men det var ju så jäkla snyggt! Det mörka självklart. Saken är ju bara den att min ekonomi inte är den starkaste
men det är ju så jäkla lätt. Klick hit och dit och hoppsan.

I övrigt underbar dag.
Skrev massor på dansuppgiften, skurade golv, bakade matmuffins och vi gjorde hemmagjord pizza.
Den blev så god!
Sen fixade vi tvätten i all röran och släckte ljusen i tid ;)

Imorgon ska jag till gården och rida!
Underbart att få träffa godingarna igen, har hästabsitnens till 1000!

Nå, nu ska jag sova... suttit uppe waaaay to long pga av att jag tittade på Twilight.
Vad ser folk i böckerna och den filmen?
Jag skrattade som aldrig förr, mest pga av dåligt skådspeleri och manus och synen på vampyrer.
Men jag är väll för plägrad på Anne Rice

Nighty

Kommentarer
Postat av: Majk

ååh vilket tjusigt träns :D

men förstår det här med ångest över ekonomin, vi kan bilda klubb där .. :/

2009-03-29 @ 21:16:42
URL: http://mmajk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0