Oh yeah!

Vågen står numera på 71,5! Hihi!
I nyår då jag började var den på 75. Så 3,5 kilo har jag gått ner!
Känns otroligt bra. Hoppas det fortsätter, har bara 1,5 kilo kvar... Då är jag glad. Fast jag vill ner ytterligare 5. Men jag tar ett kilo i taget nu.. Mindre godis, mer motion.
Det blev ju tyvärr ingen capoiera idag, istället så var jag ute och gick i snöovädret, sen tränade jag på Wii boarden.
Imorgon ska jag köra yoga.

Sen så har jag skrivit på en del skolarbeten, känns bra det med. Hoppas på att lyckas gräva fram nått bra från de få hjärnceller jag har kvar. Har imorn också att skriva på. Arbetet ska inte in förrens den 16/4, men det är så skönt att ha det gjort. Sedan skriver jag på temaarbetet jag gör med my sunny girls i skolan. Vad vore skolan utan de!

Nu ska jag fortsätta dagen i samma tempo och skura några golv. Tog två igår så ska fortsätta med två idag. Sen ska jag stryka två par byxor som legat på strykbrädan i snart ett vecka. Bara ignorerat de hela veckan.

Livet leker igen!

Och tack för dina fina meddelanden E!
Hoppas allt är bra med dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0