Smile!

Redovisningen idag gick bra, hade en toppendag med de som var där, fick höra massa komplimanger om att jag var söt!
Hihi!
Så skönt att ha en sak mindre att tänka på, sen har jag ju hamnat i den bästa gruppen för temaarbetet!
Saker och ting hamnar på plats och jag känner mig in the zone, skolan rullar bara på liksom

Åker till gården imorn, katten ska till vetrinären och Pilo ska få behandling. Ska bli gott för honom, han behöver pysslas om. Madame kommer bli mindre glad med tanke på att hon inte får någon och Pilo kommer stå på mittengången jättelänge. Där mäter mina knäppa hästar populäritet förstår ni, mest tid på stallgången = mest älskad.

Mitt I landsproblem idag är min huvudvärk... Haft ont i huvudet till och från i en månad tror jag... Spänningshuvudvärk som ligger vid pannan och bara moler... Eller så känns det som en yxa över halva huvvet... Så det klyver genom ögat känns det som. Ja.. typ... lixxxom... sådär...

Nej, funderar nästan på att lägga mig nu, är så sjukt trött och ska upp tidigt imorn. Åtminstonde lägga mig och läsa vidare i Fool's Fate. ( Ja, den är på engelska och ja den är på 900 sidor, men den är BRA =P )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0