Underbara vänner

Tack Lena, tack L-G, tack Solsara och så många fler... det är så skönt att veta att det finns människor runt en som tar emot när man faller...
Jag började dagen dåligt, men nu är det mycket bättre!
Ord gör så mycket när man tycker synd om sig själv. Eller så kan man pigga upp mig som älskling gör.
Genom att komma med helt knäppa påståenden som resulterar i kuddkrig i sängen, men han får mig att skratta när jag känner mig som mest miserabel och bara vill sätta på en gråtfilm och dra filten kring mig. Nu vill jag bara sätta igång med dagen om än något sent..

Sen... så har vi köpt festivalbiljetter!! Depeche mode, NIN, AiV, Diary of dreams, Welle, Anna Ternheim, DAF, Devision mfl!!
Åh... festival!! Jag längtar så mycket.. den gången på året då jag vet att jag är på rätt plats vid rätt tillfälle.. Bara få vara, inga måsten eller görande... bara vara och vara med goda vänner, bra musik, god mat, underbar underhållning. Kan det bli bättre?

Nej, snart kommer pappa och jag måste fixa disken så det ser någolunda fint ut här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0