Bihåleinflammation. . .

Jag avskyr det!
Det har fortfarande inte släppt.. Igår var jag befriad då och då.. men nu är har det varit hela dan och det känns som när is expanderar och spricker och sväller

Måste ringa min handledare och säga att jag inte kan komma imorgon heller!
Då jag skulle ha projekt med de stora barnen 5-6 år. Fasen! Nu har jag snart en hel vecka att ta igen på ledig tid. KUL!
Eller kanske inte...

Hade det varit på min förra praktikplats hade jag nog inte behövt ta igen så många dagar, men då hade jag inte heller haft något emot att ta igen dagar heller

Skönt att bara kunna sitta häruppe där det är helt tyst och lugn och bara få läsa och dricka te, titta ut genom fönstret på naturen. Konstigt att kunna ta igen sig på jobbet?
Well, jag jobbar det jag kan. Det går i perioder.

Imorse var jag helt slut, mamma som kom hem halv 3 inatt fick väcka mig och följa med mig för att ta ut hästarna! Sen gick jag och lade mig och försov mig till jobbet, mamma lagade frukost åt mig medan jag dushade och stressade runt. Jag blev en kvart försenad, tack och lov påverkade det inte öppningstiden utan bara min förberedelsetid innan öppning. Det känns likt förbaskat jobbigt.

Imorgon ska jag gå till vårdventralen och be om penicillin... jag måste bli frisk!

Nu ska jag göra mig en till kopp rooibos festival med lite honung i...

Kommentarer
Postat av: majk

usch vad tråkigt. bihållsinflamation är ngt av det drygaste man kan ha! man liksom bara dör ... :(

det och magsjuka, usch!

hoppas du snart måt bättre!

kramen

2009-05-11 @ 12:30:21
URL: http://mmajk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0