Ledsendag

Har en "sådan" dag idag

Vet inte varför, men den själv bara så mycket energi av mig
Jag vill till mina pållar, men kan inte få mig till bilen och köra till gården
Känner tårarna på väg hela tiden och det är jobbigt för de svider och det är jobbigt att pressa bort dom

Vill inte vara svartsara
Vill inte vara deppig
Vill inte vara på väg ner
Vill inte vara svart och svår
This bleeding heart keeps calling
Can't stop my world from falling
from falling, from falling, from falling
apart

Bara så rädd
För Pilo
För Pia
För mig själv

Att Pilo ska fortsätta ha problem med sina ben
Att Pia snart inte finns nära
Att jag ska ramla omkull och inte orka med skolan och framtiden

I promised that I wouldn't feel
Keeping what's real
My heart is not made of steel
There's no escape, no return


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0