Min pärla

Är Pilo

Jag har alltid känt att jag har en så nära kommunikation med honom. När mina systrar talar om sina barn kan jag ibland komma in och säga att "ja, men så är det med Pilo också". De har fått mer insikt nu i att hästar och även andra djur har ett stort känslospråk, men innan så tyckte de mest att jag var en galen hästtjej.

Jag blir så glad varje gång jag är med honom! Dessutom är jag så stolt över honom när han gick in i transporten med Irmeli när hon kom och hjälpte mig! Det kostar pengar jag egentligen inte har att ta hjälp av henne, men att kunna flytta Pilo är kritisk. Om en olycka skulle ske så måste jag kunna ta honom dit han behöver vård. Och det kommer underlätta så mycket och ge möjligheten att förbättra vår träning och vårt samspel.

I övrigt så är allt OK.
Inte mer, inte mindre.

Jag har inte hittat studielusten riktigt än, men nästan. Jag jobbar på det. Efter sådana meddelanden så blir jag mycket gladare iallafall!

Hej Sara!

Du beskriver med inlevelse hur barnet agerar både med bollarna ute och sedan inne i relation till dig. Din tolkning av hennes tankar är rimliga utifrån dina observationer. Litteraturen använder du på ett relevant och insiktsfullt sätt.

Mvh

XX



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0