Önskar att jag kunde hela hjärtan

Mitt hjärta går ut idag

Till SolSara och hennes Flis på sjukhuset
Till min NHlärare som var tvungen att ta bort sin älskade häst som fick fång och kolik

Önskar jag kunde hela deras sorg, göra allt bra igen


Tränade med Pilo i fredags och det gick ganska bra, men han har börjat slänga huvudet åt höger igen och det var riktigt svårt att få till bra galoppfattning i högergaloppen.
Har inte fått tag i min ET än, ska pröva ringa snart igen och be henne komma.

Så tacksam över min älskade make som stöttar mig när jag blir osäker på om jag gör rätt eller fel med min häst. Jag vill bara hans bästa och just nu förstår jag inte vad som gör att han betéer sig som han gör.
Att han stannar på vägen (sist vi var ute på 172'an!) och att han slänger huvudet åt höger.

Lastträningen gick superbra! Men när vi nu sätter press på att han ska längst fram till bommen så blir det lite jobbigt. Fast sakta men säkert så ska det nog gå!

Ska fortsätta läsa avhandling nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0