Lerlocks

Det är precis vad Pias man består av. En härlig röra av "lerlocks", dreadlocks fast bara en härva av
mantester i lera. Morr!
Tar en bra lång stund att få ren hästarna.
Båda ser ut som gummistövlars! ;)
Pilo har blivit smalare nu när all vinterpäls snart ramlat av, tänk om det var lika lätt för en annan...

Syster 3 m familj är här och det är jättemysigt. Vi var och bowlade idag. Jag lyckades göra en serie som varit min bästa nånsin. 138 p woho!
Stora syster gjorde mat idag och det var SÅ himmelskt gott! Nu ska svågern göra friterade bananer vi ska äta med vaniljglass och lönnsirap. Mmmmmmmm!
Jag måste nog gå upp och ner för backen flera gången om imorn med hästarna.
Än bättre vore om jag får tid till att köra ut imorn, men jag tror nog det.

Hittat fler barnböcker som ska analyseras, jag tycker det är jättekul. Kanske mest för att jag blir så nostalgisk när jag ser dom. Ska hämta några på biblioteket imorn när jag kommer till stan.
Men nu ska jag snart ta och äta så ses en annan gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0