Press och stress

Jag hatar facebook just nu.
Det hjälper inte självförtroendet när man ser alla som fått VG på en uppgift när man själv får tillbaka den och med den massa dumma ord som säger att jag måste göra om min analys.

Sen tycker jag inte om Lycknis.
Jag har beställt två böcker jag måste ha för att vi ska ha läst i de till nästa vecka, men jag får väll sätta mig i referensbiblioteket som vanligt. För på biblioteket i stan är det ju omöjligt att få tag i böcker.

Alla uppgifter ligger över mig som en dimma just nu, det kändes bra för några dar sen, tills jag fick tillbaka den där sabla uppgiften!
Nu ser jag bara allt jag måste göra.
Ringde syster 2 och hon peppade mig att sätta upp delmål och bara se delmålen tills jag betat av mina uppgifter bit för bit.
Det har hjälpt idag för jag fick en del gjort på uppgiften som ska tillbaka. Däremot är jag ju supernervös nu för att skicka in ifall jag får tillbaka den igen!
Det är en uppgift från delkurs 1 och nu går jag delkurs 2.
Jag vill inte ha något hängandes efter mig!
Det är illa nog att jag inte gjort något åt den där förbenade boken än..

Allt detta gör att jag firar min lediga dag med migrän...
Älskling skriker att jag ska sova, vila och försöka äta. Men min matlust är obefintlig. Två smörgåsar, en mugg te, en apelsin och ett päron är allt jag orkat få i mig. Försökte äta en skorpa, men den kom upp... efter det gav jag upp att äta.

Jag har tagit två Eeze, men jag känner knappt av att de verkat... jag kan ju inte ta en tredje...

Jag är bara så rädd att misslyckas, att inte hänga med och att bli efter och utanför.
Nej, nu måste jag gå från datorn, orkat inte med skenet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0