1 år, 3 dagar

Det är nu ett år och tre dagar sedan mormor gick bort.
Det känns så overkligt. Jag vill fortfarande ha henne här, jag kommer alltid vilja ha henne här.
Men livet är inte så

Mormor, jag har hittat in från mörkret
det finns hopp om en förändring
men det tar den tid det tar
En ny start, jag tänker nya tankar
men allt det där du föll för
finns fortfarande kvar
Allting har förändrats
men jag känner likadant


(Kent - Det kanske kommer en förändring. Ändrade ett ord bara)

Det gör mindre ont, det är sant
Men fortfarande tillräckligt ont för att jag nog alltid kommer att gråta och sakna hjärtat ur mig efter henne.
Fast det är en sak som gör en mänsklig och visar att man lever?

------------------------------------------------------------------------------------------------------


Pengabrist
Festivallängtan
Hästsaknad
Pengabrist

Jobbar dag 4 av 7, sen sen är det festival!
Festivalen är min tid på året då jag bara släpper allt, jag är på rätt plats vid rätt tillfälle och rätt tid.
Det är bara vänner, musik och glädje!
Jag har haft mina gånger då det inte varit det, gudarna ska veta att jag nästan provat allt som går, men jag har gått därifrån många erfarenheter rikare.
Nu är det bara umgänget och musiken som hägrar för mig. (och maten)
Nattprat, dans, sång, musik, skratt, bad (vid bra väder.hoppashoppas), lycka och kärlek!

Det kommer samma gäng som alltid och många fler till Arvika iår. Det ska bli så kul!
Samma gäng som alltid i lägenheten iaf, enda gången jag kan leva med att bo i kollektiv.

Ikväll åker jag till hästarna efter jobbet och jag börjar inte förrens tre imorn så jag har en hel förmiddag oplanerad som jag kan vara med mina älsklingar.







Tack älskade vänner för era ord, det värmer som en majbrasa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0