Running up that hill

Ibland blir det såhär
Jag vet ju det så väl, kanske är det därför jag fastnar i min avsky för det

Jag vill inte gå sönder inför älskling, han har sett det tillräckligt många gånger
Lagat mig för många gånger
Plockat upp skärvorna av mig
Torkat mina tårar
Hämtat mig då jag legat livlös
Väckt mig då jag fått mina blackouts

Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo
You know you're my saving grace


Men jag har kämpat hela dagen för att hålla mig vid ytan
För att hålla rösten levande när jag pratat med mamma och pappa, de vet, de hör så väl när det inte är jag
När det är svarta jag, oljedemonen, trasdockan
Vad jag önskar att jag kunde ta bort allt som fått alla omkring mig att åldras tio år
Att få de att hålla andan, plötsligt krampa vid ord eller rörelser
Förlåt min älskade familj!

Jag vet inte varför det kommit över mig igen
Jag vet inte vad som är fel!
Jag vet inte varför allt är uppochner igen

Jag vill bara gråta
Jag vill bara bryta ihop
Men samtidigt inte, jag vill inte

jag är så rädd


Åh älskling, jag är rädd att du måste rädda mig igen..

I found a way to let you in
But I never really had a doubt
Standing in the light of your halo
I got my angel now




Vem är det där?

I dont wanna be the brokenhearted girl...

Kommentarer
Postat av: Sol

Dina ord har gett mig styrka och jag hoppas att följande ord kan ge dig energi o ork.

Du är vacker och snäll o lika go som en karamell.

Du är en sann vän dag och natt.. och såklart är du Mattis lilla skatt.

Du har ett hjärta av guld och för ditt livs handlingar.. känn ingen skuld. Du är bäst min underbara vän



Ängel..<3

2010-03-20 @ 21:04:29
Postat av: E.

Kramar till dig



/E.

2010-03-25 @ 22:01:06
URL: http://fjarilsprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0