So far so good

Tog ut hästarna nyss och det var precis som vanligt.
Kanske att jag hade velat att hon drack mer vatten i hinkarna, men en av anledningarna kan ju vara att hon får ganska mycket betforvatten+morötter fortfarande. Jag vågar inte sluta med det än för att chansa på att hon dricker själv.
Hon är tagen och det märks, hon är trött och jag vet inte om det är för att hon är hungrig eller trött, men hon är förbaskat grinig på Pilo till och från.

Jag lekte lite med dom igår och korten kan ni se på
www.pilopia.pixbox.se
Vinter 2010

Jag tog hinken som har ett snöre till och sprang med och Pilo sprang efter och sen bet han i snöret och drog. Jag drog tillbaka och vi lekte och höll på.
Pia gick undan då och då, men så kom hon sen och ville ha gos eller så lekte hon lite med presseningen hon med.

Vi hade en jättemysig kväll jag,mamma och pappa.
Mamma lagade god mat och pappa hade köpt en flaska vitt och så skålade vi för Pia tre gånger tror jag och sen för oss själva och Birgit. Mycket skålande där.
Sen satt jag och mamma vid tända brasande och pratade. Pappa somnade i soffan vid TVn.
Det är jobbig att vara spänd så länge.

Nej, nu ska jag gå upp och slåss om täcket. Ett svartvitt nystan ligger där och spinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0