Hos dig är jag underbar

Hos dig är jag stark
Hos dig är jag underbar
Hos dig har jag allt
Där vågar jag stanna kvar

Tack för all tröst min älskade.
Jag älskar dig så otroligt mycket min man!

Det är tungt just nu, jag går i ett vakuum och i väntan
Trots att jag inte vill, varför räknar jag ner tiden till något så ohyggligt
Kanske för att det är så obegripligt?
Samtidigt som jag mer eller mindre förlikats med tanken nu, tror jag
Det finns ingen återvändo
Det är det enda rätta beslutet
Hon klarar inte en vinter till min vackra Madame

Hon fick iaf en sista vinter precis i sitt tycke
Hon älskar när det blåser och är lite kyligt
Även om hennes ben inte är på hennes sida längre
De kommer hem med henne idag <3
Det blir hela kvällen i stallet idag, bara sitta och sluta ögonen och lyssna på ljudet av ett levande stall
Hästarna som tuggar och rör sig, prasslet av hö
Eller att stå vid hennes sida och känna värmen av hennes tjocka päls och vira in fingrarna i den
och känna hennes doft

Nej, dags att hämta ved, dags att skriva på examensarbetet, dags att dra sig samman igen
Mycket att förbereda idag och det händer inte om jag sitter här

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Vickan

<3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3

2010-11-26 @ 21:27:03
Postat av: Annika

Jag älskar dig och finns här nu när det är svårt!

2010-11-27 @ 10:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0