Ajajaj!

Jag har blåmärken på kroppen efter behandlingen igår!
Har alltid varit mer känslig på högersidan av ryggen och ner mot knävecket, mer kittlig, eller sensibel som min oseopat säger. Så... Igår så satte han fingrarna på några sådana punkter och jag hade svårt att ligga still för det kittlade så mycket! Några punkter gjorde bara ont, men han höll på punkterna tills kittlandet eller smärtan avtog.
Nu har jag blåmärken på de här punkterna idag och är jätteöm. Jag ser misshandlad ut!

Sitter och tittar igenom en yogafilm som jag fick i julklapp. Ska utföra programmet senare idag, men vill ha sett filmen först så jag kan fokusera mig mest på mig själv då.

Imorn ska jag träffa min handledare för sista gången, hjälp... det känns som att jag inte lagt ner mig tillräckligt för att arbetet ska få G. Får jag bara G så blir jag supernöjd.. bara jag blir klar!

Nu ska jag finslipa arbetet mer med mamma hade jag tänkt, ska bara se vad hon har tänkt om dagen också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0