Fuckin perfect!

http://www.youtube.com/watch?v=ocDlOD1Hw9k

Allt jag kan tänka på är alla svarta år, men på något vis vann jag.
I fredags tog jag emot priset!
Jag har en utbildning!

Jag är en utexaminerad lärare!

Take that alla jävla demoner!
Take that mitt förra liv!
Jag är färdig!
Och KAU har gjort mig till en helt annan människa än när jag började för 3,5 år sedan.
Med KAU menar jag alla underbara, inspirerande människor jag träffat på vägen!
Mina soltjejer!Ni vet vilka ni är!
Och fantastiska lärare som öppnat min vilja för att vilja lära mig mer!

Önskar att jag kunde få alla omkring mig att förstå hur mycket all stöttning betytt för mig
Älskar er!

Min älskade ü, du kan göra det!
Du kan klättra upp, jag vet att du kan!
Tro på dig, du är så stark!


You are perfect to me!

-------------------------------------------------------------------------

Imorgon börjar mitt liv som lärare!


Kommentarer
Postat av: Annika

Underbara duktiga syster!

2011-01-23 @ 17:56:34
Postat av: Vickevire

You are perfect!!! Lycka till i morgon!!! Puss puss

2011-01-23 @ 23:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0