Okej... fokus!

Mitt fokus senaste veckorna (läs sedan oktober...) är bara något stört.
Vad jag borde göra och vad jag gjort/gör är inte riktigt samma sak. Att jag lyckas med något är ett under!

Xarbetet ligger och surrar runt huvudet hela tiden.
Det ger mig oro, spänning, nervositet, illamående och panik!

Sen denna förbannade invalidiserande ryggvärk på det. Jag blir galen!
Jag blir gråtfärdig.

Förlåt för ett ständigt whinande!
Bara det blir examen snart så blir allt back to normal liksom. På ett nytt sätt... för, back to blir det ju inte.
Efter examen kommer ju en ny värld!

PANIK!


(oooooooiiiiiiiiiiiiik... andas,ANDAS..... fokus,fokus,fokus....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0