Så var man själv...

Skönt, tjaaa
lugnt, jovisst
men oerhört, oerhört ensamt

S har sagt att jag får åka till henne ikväll, goa hon, men hur tråkigt och ensamt det än är så orkar jag faktiskt inte.
Helgen har rullat på i 300 knyck och hur jag ska orka med att gå upp aptidigt och ta ut hästarna för att sen åka 5 mil till doktorn och sen 7 mil (delvis samma väg) för att komma till jobbet och ha stängningspass vet jag inte.
S U C K!

Så egentligen borde jag inte sitta här utan masa mig ner till stallet för att förbereda så mycket jag bara kan och ta in hästarna. Det vore bara nyttigt för mig för trotts träning under veckan och Zumbapass igår så har jag ätit så dåligt att det nog inte haft någon effekt. Nej, jag har inte köpt något godis!
MEN det hindrar mig ju inte från att baka kladdkaka... Hoppsan!
Och sen det dåliga samvetet på posten

Mamma har åkt till syster nummer2 och kommer hem sent imorgon så jag har bara hunnit träffa älskling några timmar igår. Sen är det ny vecka imorn igen och jag får se honom igen några timmar på fredag. Det suger det med!

Jobbet är inte heller på top 5 listan just nu. Heltid är jobbigt, och det blir inte bättre när jag inte slutar att ta med mig jobbet hem. Måste avskärma mig, hur svårt det än är.
Sen så undrar jag vad jag ska hitta på till sommaren, hösten, framtiden... det visar sig antar jag.
Pengar hoppas jag.

Nej, stallet var det innan jag somnar. Sen kanske jag ska äta något idag med... om jag orkar laga nått.
Ugh... orkar... inte... röra... kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0